Domeniu de aplicare
Termenii și condițiile generale şi speciale de rezervare se aplică la utilizarea portalului web și la procurarea biletelor de călătorie.
Părțile contractului
Contractorul pentru rezervarea de călătorii (vânzător de bilete), precum și pentru utilizarea portalurilor web este compania SC Pastrans MT SRL, denumit în continuare Stația.
Utilizarea comercială a portalului web
Stația va efectua vânzarea biletelor de călătorie pentru cursele proprii, precum și pentru cursele partenerilor acreditați.
Nu este permisă folosirea portalurilor web Stației pentru chestiuni non-private sau comerciale. Este interzisă utilizarea sistemelor automate pentru extragerea datelor de pe acest site pentru uzul comercial.
Plata și voucherele
Biletele de călătorie pot fi plătite în funcție de locul în care se efectuează rezervarea prin diferite metode de plată:
Pe Internet: debit direct, card de credit (Mastercard / Visa / Amex).
La bordul autocarelor: În numerar.
În punctele de vânzare / agențiile de turism: Toate metodele de plată oferite de agenție, și în orice caz, plata în numerar.
Condiții speciale la plata cu cardul de credit:
Achiziționarea cu cardul de credit
La plata cu cardul de credit, în momentul finalizării rezervării, are loc debitarea contului clientului. La plata cu cardul de credit, clientul informează banca utilizată de el, încă în momentul rezervării, că, în cazul unui refuz la plată aceasta trebuie să furnizeze la solicitarea Stației sau a unui terț autorizat de acesta numele clientului și adresa integrală pentru ca Stația să-şi poată revendica de la client creanţele sale.
Comisioanele și taxele bancare ca urmare a unui refuz la plată apărut la plata cu cardul sunt suportate de către pasager. În plus, se vor aplica, eventual, taxe de anulare. Pasagerul primește posibilitatea de a dovedi că prin refuzul la plată costurile sau redus sau nu s-au creat deloc costuri. În cazul refuzului la plată, clientului îi poate fi blocat temporar sau permanent accesul la plata cu cardul de credit.
După o procedură de somaţie de plată nereuşită efectuată de Stație, prelucrarea mai departe a dosarului în vederea recuperării creanţelor este transmisă unui prestator extern de servicii.
Compensații; Dreptul de reţinere
Există un drept la compensație pentru client numai dacă solicitările acestuia sunt stabilite legal sau nu sunt contestate sau sunt recunoscute de noi. El are, de asemenea, un drept de reţinere numai dacă și în măsura în care solicitarea sa se bazează pe același raport contractual.
În cazul în care clientul se află în întârziere de plată față de noi, atunci toate creanțele existente din aceeași relație contractuală sunt scadente imediat.
Prețul total indicat în magazinul online include eventual taxele de plată implicate de procedura de plată a terților aleasă de dvs. și suportate de dvs.
Pentru clienții care selectează o metodă de plată supusă taxelor, se va aplica o taxă de plată, care corespunde unui procentaj din valoarea totală a coșului de cumpărături. În fiecare țară este disponibilă cel puțin o modalitate de plată gratuită și utilizată în mod obișnuit.
Pasagerul are dreptul de a renunța la contract în termen de 14 zile de la semnarea contractului de cumpărare. Renunțarea trebuie să fie notificată sub formă scrisă.
Acțiuni promoționale
Operațiunile efectuate de Stație, ca parte a acțiunilor promoționale desfășurate în cadrul activităților de marketing și cumpărarea de bilete cu preț redus nu este limitată.
Utilizarea comercială, în special revânzarea biletelor, nu este permisă și se sancționează de către firma Pastrans MT SRL cu blocarea biletelor și/sau cu solicitarea de daune.
În caz de fraudă, tentativă de fraudă sau a suspectării altor activități ilegale în legătură cu achiziția de bilete, cu valorificare și transferul acestora, firma Pastrans MT SRL își rezervă dreptul de a bloca contul clientului respectiv, și/sau de a solicita o plată alternativă sau de a anula biletele respective. firma Pastrans MT SRL nu recunoaște solicitările de recunoaștere și rambursare a biletelor respective.
În caz de fraudă, tentativă de fraudă sau a suspectării altor activități ilegale în legătură cu achiziția de bilete, cu valorificarea și transferul acestora, firma Pastrans MT SRL își rezervă dreptul de a anula biletul obținut integral sau parțial prin intermediul rambursării biletului.
Biletele cumpărate în cadrul unei oferte, pentru care sunt valabile alte condiții după expirarea ofertei respective, trebuie să fie achiziționate la prețul integral, aplicabil în ziua călătoriei / valabilității biletului.
Anularea și reprogramarea călătoriei
O reprogramare a călătoriei presupune anularea prealabilă a călătoriei. O anulare poate fi făcută fie înainte de plecare. O modificare sau anulare a rezervării nu este posibilă la bordul autocarului (la șofer).
O anulare poate fi făcută exclusiv pe mail pastrans@gmail.com sau prin intermediul agențiilor partenere și la punctele de vânzare de bilete ale Stației, cu maximum 24 ore înainte de ora de plecare programată. O călătorie dus-întors este considerată o rezervare.
Pentru fiecare anulare, se va percepe o taxă de anulare per călătorie anulată și per pasager, in cuantum de 20% din valoarea totala a biletului..
În cazul neutilizării unui bilet pentru o călătorie efectuată de către operatorii de transport ai firmei Pastrans MT SRL, tariful nu va fi rambursat, daca nu a informat societatea despre imposibilitatea folosirii biletului cumparat. Se generează câte un bilet pentru fiecare persoană și pentru fiecare călătorie. In cazul indeplinirii conditiilor de rambursare a tarifului pentru bilete, solicitarea poate fi făcută în decurs de 3 zile. Aceasta trebuie expediată către firma Pastrans MT SRL la adresa electronica pastrans@gmail.com. Taxa de procesare va fi redusă la o sumă de 100 LEI.
Toate taxele de procesare sus menționate și orice taxă de transfer nu se percep în cazul în care se solicită rambursarea din cauza unor circumstanțe pentru care este responsabila firma Pastrans MT SRL. Rambursarea prețului biletului, minus taxele de procesare și posibilele taxe de transfer se va face integral pe contul indicat de către client la efectuarea comenzii.
Jurisdicția
Jurisdicția competentă pentru comercianți, persoane juridice și persoane fizice care nu au jurisdicția generală în Republica Moldova, precum și pentru persoanele care și-au mutat domiciliul sau reședința obișnuită în străinătate după încheierea unui contract de transport, sau ai căror domiciliu sau reședință obișnuite nu sunt cunoscute la momentul depunerii plângerii, este Chisinau.
În cazul în care unele prevederi ale acestor Termeni și condiții generale şi speciale de transport sunt sau devin nule parțial sau total, acest lucru nu afectează, în mod normal, efectul contractului de transport în ansamblul său.
Conditii si reguli privind procurarea biletelor electronice la cursele regulate internationale
Prin procurarea biletelor electronice pe site-ul nostru, acceptati integral conditiile si regulile (in continuare Conditii) de mai jos.
Atentie!
Perfectarea si achitarea biletelor electronice este accesibila doar in cazul acceptarii Conditiilor.
1. Informatii generale
Achitarea biletelor pe site se efectueaza minim cu 6 ore pina la plecarea autocarului in cursa.
2. Reguli pentru perfectarea biletelor electronice
2.1 La perfectarea biletelor electronice, in cimpurile propuse se introduc detaliile calatoriei si datele personale ale pasagerului.
2.2 Biletele electronice, de regula, se perfecteaza pentru calatoria intr-o directie „tur”.
2.3 Pina la achitarea biletelor electronice, asigurati-va ca ati facut cunostinta cu tarifele si programul de circulatie al mijlocului de transport selectat.
2.4 Daca ati introdus eronat detaliile calatoriei sau datele personale, corectarea acestora este posibila doar pana la efectuarea platii.
2.5 La procurarea mai multor bilete, utilizatorul, care perfecteaza biletele electronice, actioneaza din numele tuturor pasagerilor comenzii, in acest sens, toti pasagerii se considera a fi informati privind conditiile de imbarcare si calatorie.
2.6 Inregistrarea corecta a detaliilor calatoriei si datelor personale se face pe propria raspundere a utilizatorului serviciului.
3. Completarea datelor cu caracter personal
3.1 Prin completarea datelor cu caracter personal pe site-ul nostru, utilizatorul isi exprima acordul pentru procesarea datelor cu caracter personal.
3.2 Datele personale ale pasagerilor trebuie sa corespunda datelor, specificate in documentul care atesta identitatea.
3.3 In conformitate cu prevederile „Legii privind protectia datelor cu caracter personal nr.133 din 08.07.2011”, serviciul respectiv colecteaza datele cu caracter personal in scopuri determinate, explicite si legitime pentru a le prelucra intr-un mod compatibil cu aceste scopuri. Datele personale ale clientilor sunt prelucrate in masura necesara indeplinirii scopurilor interne si legale ale serviciului, cu respectarea tuturor masurilor legale de securitate si confidentialitate a datelor.
4. Achitarea biletelor electronice
4.1 Achitarea biletelor electronice se efectueaza prin intermediului cardurilor bancare,monedel electronice si prin terminale.
4.2 Pentru procurarea prealabila a biletelor NU se percepe comision.
5. Dovada detinerii biletului electronic
5.1 Dupa achitare, se perfecteaza biletul electronic, care va fi expediat la adresa de e-mail, indicata la completarea datelor.
5.2 Biletul electronic se prezinta imprimat pe hirtie.
6. Controlul biletului electronic
6.1 Verificarea si validarea biletelor electronice se efectueaza la imbarcare de catre soferul autobuzului si / sau controlorul de bilete.
6.2 In cazul neutilizarii biletului de calatorie (neprezentarea la imbarcare, intreruperea calatoriei de catre pasager), contractul de calatorie se considera a fi reziliat in mod unilateral iar documentul de calatorie (biletul) este considerat nevalid pentru alta calatorie.
6.3 Se interzice transmiterea biletului electronic persoanelor terte.